DijitalMagazin.Net

28 Temmuz, Cuma

Güncelleme:11:49

Forum DMN Genel Haftanın Tartışma Konusu [01 Mart 2010] Özel hayatımız nerede ...
Üye OlÜye Giriş

 DMN Forum :: Haftanın Tartışma Konusu
DMN'ci Misafir   
DMN Site Duyuruları   Yazan: sercan Tarih: 21-02-2010 17:50
 [01 Mart 2010] Özel hayatımız nerede kaldı?.. 28-02-2010 01:27 
tuncay
DMN Yönetici

Katılım: 24-02-2010
Gönderi: 2
Yer
Facebook, twitter gibi web siteleriyle neredeyse bütün hayatımızı tamamen kendi isteğimizle gözler önüne seriyoruz. Arkadaşlarımızın neler yaptıklarını onların haberi bile olmadan takip edebiliyoruz. Peki bütün bunlar bize ne katıyor?
IP Kaydı
Son Düzenleme: 08-03-2010 22:18 Yazar sercan Düzenleme nedeni tarih eklendi
 Ynt:Özel hayatımız nerede kaldı?.. 28-02-2010 01:42 
xtrabit
DMN Moderatör

Katılım: 27-02-2010
Gönderi: 34
Yer: 192.168.1.1
arkadaşlarımıza kendimizi kanıtlamak için ve ilişki umutları adına hemen her bilgimizi paylaşıyoruz. Hatta çoğu zaman kayıtlı arkadaşımız olmayan birisi bile bir çok bilgilerimize ve resimlerimize ulaşabiliyor. Google'a kendi isminizi arattığınızda Facebook üzerinden kendi resimlerinize ulaşılabildiğini görmüşsünüzdür. Girdiğimiz bilgilerde dikkatli olmak gerek.
IP Kaydı
  • HP Pavilion dv6645et - HP Klavye - Microsoft Sidewinder Fare
  • 1.3lt Chevrolet Camaro (Tüplü, ruhsata işli)
 Ynt:Özel hayatımız nerede kaldı?.. 28-02-2010 01:49 
esqi
%0 - Yeni Üye

Katılım: 28-02-2010
Gönderi: 2
Yer
Valla ne katsın boş zamalarımızı milletin ilişki durumunu , onla bunla fotoğraflarını , yorumlarını inceleyip geçiriyoruz . . . sonra dedikodularını yapıyoruz aaa o bunu yapmış biliyor musun bu bunu yapmış diye arkalarından konuşuyoruz. Bize ne bişey katıyor, ne bişey götürüyor, maksat muhabbet olsun. =)
IP Kaydı
 Ynt:Özel hayatımız nerede kaldı?.. 28-02-2010 01:53 
SirGawain
DMN Moderatör

Katılım: 27-02-2010
Gönderi: 40
Yer: İstanbul
Facebook aslında hepimizin özel hayatını dış dünyaya açan bir sosyal ağ. Ancak Facebook'un sunduğu gizlilik seçeneklerinden bihaber yaşayan kullanıcılar için bu olay tehlikeli boyutlara ulaşabilir ve yine bu kullanıcıların tüm bilgilerine, günlük paylaşımlarına arkadaş olarak kabul etmediği hiç tanımadığı kişiler tarafından erişilebiliyor. Gizlilik seçeneklerini bilerek akıllı kullanmak gerek...
IP Kaydı
 Ynt:Ynt:Özel hayatımız nerede kaldı?.. 28-02-2010 01:54 
SirGawain
DMN Moderatör

Katılım: 27-02-2010
Gönderi: 40
Yer: İstanbul
[quote name="esqi" date="28-02-2010 01:49"] Valla ne katsın boş zamalarımızı milletin ilişki durumunu , onla bunla fotoğraflarını , yorumlarını inceleyip geçiriyoruz . . . sonra dedikodularını yapıyoruz aaa o bunu yapmış biliyor musun bu bunu yapmış diye arkalarından konuşuyoruz. Bize ne bişey katıyor, ne bişey götürüyor, maksat muhabbet olsun. =) [/quote] bilgisayar başında sosyalleştiğimizi sanıyoruz aslında ezgi..
IP Kaydı
 Ynt:Özel hayatımız nerede kaldı?.. 28-02-2010 01:58 
esqi
%0 - Yeni Üye

Katılım: 28-02-2010
Gönderi: 2
Yer
sosyalleşmiyoruz peki kabul . . . siz ne yapmak amacıyla kullanırsınız facebooku, twitter i . . . ?
IP Kaydı
 Ynt:Özel hayatımız nerede kaldı?.. 28-02-2010 02:03 
akff
%0 - Yeni Üye

Katılım: 28-02-2010
Gönderi: 1
Yer
olaya sadece bu açıdan bakmamak gerekirr diye düşünüyorumm,,, evet belki sosyallik gibi görünen bi zaman kaybından başka bişi değil fakat kimi zman kitlelere ulaşmakta başarılı bi araç...
IP Kaydı
 Ynt:Ynt:Özel hayatımız nerede kaldı?.. 28-02-2010 02:03 
xtrabit
DMN Moderatör

Katılım: 27-02-2010
Gönderi: 34
Yer: 192.168.1.1
[quote name="esqi" date="28-02-2010 01:58"] sosyalleşmiyoruz peki kabul . . . siz ne yapmak amacıyla kullanırsınız facebooku, twitter i . . . ? [/quote] sosyalleşiyoruz aslında ama bu geleneksel anlamda bir sosyalleşme değil. Web sitelerinin istediği yöne doğru kayan, soğuk bir sosyalleşme. Mesela paylaşılan bir öğeyi beğenebiliyoruz kolayca, ancak Beğenmedim gibi bir seçenek yok. Çünkü Facebook kullanıcılarının sitede zaman geçirirken sadece eğlenmelerini istiyor, gerçek anlamda fikir, tecrübe alışverişi yapılmasını değil. Sosyalleşme de işte burada yarım kalıyor.
IP Kaydı
  • HP Pavilion dv6645et - HP Klavye - Microsoft Sidewinder Fare
  • 1.3lt Chevrolet Camaro (Tüplü, ruhsata işli)
 Ynt:Özel hayatımız nerede kaldı?.. 28-02-2010 02:11 
karatekid
DMN Moderatör

Katılım: 27-02-2010
Gönderi: 17
Yer: İstanbul
Boş vakit olan insanların vakit geçirmek için kullanabileceği bir platform ancak bununla birlikte kimle ilişkili olduğunuz neleri sevdiğiniz neleri sevmediğiniz gibi pek çok kişisel bilgiyi hatta satın dahi alınamayacak bilgileri paylaştığımız bir platform. biz google üzerinden tanımadığımız birinin resmini ve diğer bilgilerini arayıp bulabiliyoruz. bu sitenin sahipleri bizim hakkımızda ne biliyor peki? Bence bu platformu kullanırken dikkat edilmesi gereken en önemli husus bu...
IP Kaydı
bir artı bir iki eder...
 Ynt:Özel hayatımız nerede kaldı?.. 07-03-2010 00:17 
ayPırıltısı
%0 - Yeni Üye

Katılım: 07-03-2010
Gönderi: 2
Yer
bu sıteler dışında da bize pek fazla birşey katmayan birçok şey var. en azından çizgiyi biz belirleyebiliyoruz. bu yönden uygun. bir de eğer sevgiliniz varsaaaa güzel bir takip şekli oluyor :)



[tuncay 28-02-2010 03:27]:

Facebook, twitter gibi web siteleriyle neredeyse bütün hayatımızı tamamen kendi isteğimizle gözler önüne seriyoruz. Arkadaşlarımızın neler yaptıklarını onların haberi bile olmadan takip edebiliyoruz. Peki bütün bunlar bize ne katıyor?
IP Kaydı
 Ynt:Özel hayatımız nerede kaldı?.. 07-03-2010 02:45 
SirGawain
DMN Moderatör

Katılım: 27-02-2010
Gönderi: 40
Yer: İstanbul
Eğer sevgilin de bir çizgi belirlemişse Facebook hesabında herşeyi takip etmen mümkün olmayabilir :))
IP Kaydı
 Ynt:Özel hayatımız nerede kaldı?.. 07-03-2010 14:28 
GreenKnight
%0 - Yeni Üye

Katılım: 07-03-2010
Gönderi: 7
Yer
şahsen twitter kullanmıyorum ama facebookta insanlar katıldıkları gruplar sayesinde birçok yeni bilgiye ulaşıp izledikleri videolar seyesinde de eğlenebiliyolar ...fakat bazı arkadaşların izledikleri dizilerle ilgili buldukları ayrıntıları ya da onlarla ilgili yorumları orada paylaşmaları biraz tuhaf geliyor :))))
IP Kaydı
Son Düzenleme: 07-03-2010 14:34 Yazar SirGawain Düzenleme nedeni yazım hatası
 Ynt:Ynt:Özel hayatımız nerede kaldı?.. 07-03-2010 14:39 
SirGawain
DMN Moderatör

Katılım: 27-02-2010
Gönderi: 40
Yer: İstanbul


O da bir paylaşım sonuçta ve sitenin temel amacına aykırı birşey de değil..sitenin kullanıcısıysan ve vaktini orada geçirebiliyorsan bunları hoş karşımak gerek diye düşünüyorum..



[ahmetozaydogdu 07-03-2010 16:28]:

şahsen twitter kullanmıyorum ama facebookta insanlar katıldıkları gruplar sayesinde birçok yeni bilgiye ulaşıp izledikleri videolar seyesinde de eğlenebiliyolar ...fakat bazı arkadaşların izledikleri dizilerle ilgili buldukları ayrıntıları ya da onlarla ilgili yorumları orada paylaşmaları biraz tuhaf geliyor :))))

IP Kaydı
Son Düzenleme: 07-03-2010 14:40 Yazar SirGawain Düzenleme nedeni
 Ynt:Özel hayatımız nerede kaldı?.. 07-03-2010 15:04 
GreenKnight
%0 - Yeni Üye

Katılım: 07-03-2010
Gönderi: 7
Yer
sen sir gwain ben green knight bakalm burdaki muhabbetler nereye gidecek :)))
IP Kaydı
 Ynt:Özel hayatımız nerede kaldı?.. 07-03-2010 16:11 
SirGawain
DMN Moderatör

Katılım: 27-02-2010
Gönderi: 40
Yer: İstanbul
destan sınırları dahilinde fairplay olsun GreenKnigt :)
IP Kaydı
Sayfa #